دریافت کد رهگیری املاک

Wiki Article

با توجه به تمایل طرف اول به ساخت ویلا به منظور استفاده شخصی، و با توجه به توانایی طرف دوم در انجام کارهای ساختمانی، طرف اول و طرف دوم به شرایط زیر متعهد می‌شوند:

این قرارداد در دفتر کار ………………………. به آدرس ……………………………….. و تلفن …………………… تنظیم گردیده است.

از مسئولین محترم میخوام مشاورین املاک را برای همیشه حذف کنند چراکه دلیل گرانی و توروم همین مشاورین املاک هستند و برای مبرا کردن خود در رسانه ها ننه من غریبم بازی در میارن. سامانه کد رهگیری را حقیقی کنید همه بتوانند با ارسال مدارک معتبر کد رهگیری دریافت کنند.

طرف دوم مکلف است فتوکپی کلیه اسناد هزینه را اعم از اسناد خرید اجناس یا دستمزدها امضا کرده در پایان هر هفته در اختیار طرف اول قرار دهد.

سازنده متعهد به اجرای نقشه‌های مصوب بوده مگر موارد مستثنا شده در ماده ۲۳ این قرارداد.

نمونه قرارداد مشارکت در ساخت، همراه با تشریح بند به بند

در طول مدت قرارداد، مالکین حق فروش کامل یا بخشی از عرصه ملک را نخواهند داشت.

و دوم اینکه در صورت عدم انجام تعهدات از سوی طرفین فرایند فسخ قرارداد به شکلی است ؟ نحوه محاسبه کار انجام شده و خسارت های احتمالی در آن دیده شده است ؟

ضمانت اجرایی قرارداد مشارکت در ساخت از مهمترین قسمت های این قرارداد هستش و لازمه که به درستی و در کمال انصاف و دقت تنظیم بشه تا هر دو طرف در این رابطه خیالی آسوده داشته باشند.

. و تبصره در ………………………. نسخه در ……………………….. صفحه متحدالمتن و متحدالاعتبار در تاریخ……………………………………………… بین طرفین قرارداد حاضر، امضاء و تنظیم گردید که ……………….. نسخه نزد طرف اول قرارداد و یک نسخه نزد طرف دوم و یک نسخه نزد …. نگهداری شود.

حتما تا حالا به اهمیت اخذ کد رهگیری در معاملات مسکن پی بردید. به خریداران و حتی مستاجران توصیه می‌شود که در اولین اقدام برای اجاره یا خرید واحد مورد نظرشان، کد رهگیری دریافت کنند و اگر به مانع برخورد کردند، به راحتی از کنار این مساله عبور نکنند، بلکه پیگیری کنند تا هرچه سریع‌تر کد رهگیری را دریافت کنند.

به طور مثال: قرارداد مدیریت، قرارداد ساخت و تحویل، قرارداد تعمیر و نگهداری، دریافت کد رهگیری املاک قرارداد مشارکت در ساخت و ….

نکات مهم در تنظیم انواع قرار داد های ملکی از خرید و فروش تا رهن و اجاره ( قولنامه/مبایعه نامه ، اجاره نامه، صلح نامه، سرقفلی، هبه و...)

این قرارداد نسبت به متعاملین و قائم‌مقام قهری و قانونی و ورثه ایشان مؤثر می­ باشد و بر قطعی و لازم‌الاجرا و غیرقابل عدول بودن آن تأکید می‌­گردد.

Report this wiki page