هیرو های بازی موبایل لجند

Wiki Article

این بازی موبایلی اثر بسیار خوبی برای مبارزات نقش آفرینی بوده است که یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن طراحی برجسته بازی بوده که سبب شده تا در لیست های بسیاری نظیر بهترین بازی های جهان برای گوشی های اندروید قرار گیرد.

Cel mai speedy detoxifiant și extractor al excesului de apă din organism: REȚETĂ pentru limonadă cu castraveți de la un nutriționist, întreaga familie o adoră!

در جریان بازی باید ازگارد را از نفرینی باستانی دور نگه دارید. وظیفه شما در این بازی ادغام تخم‌های اژدها با یکدیگر است. در حقیقت با ادغام کردن این تخم‌ها درکنار به‌دست آوردن امتیاز، امکان به‌دست آوردن سازه‌های جدید را برای گسترش سرزمین به‌دست می‌آورید.

به‌دنبال سقوط سفینه در سیاره‌ای ناشناخته شخصیت اصلی باید در جدالی برای زنده‌ماندن سعی کند تا با موجودات مختلف روبه‌رو شود و شرایط را برای پرواز دوباره سفینه مهیا کند.

دراین‌میان اشاره کنم که تیم سازنده برای خلق یک تجربه بهتر، رویداد‌ها و موارد مختلفی را برای بازیکنان تدارک دیده است که ازطریق آن‌ها می‌توانید کارت بازیکنان بهتر و ارزشمندتری را کسب کنید. ازاین‌رو درکنار خلق تیم مورد علاقه‌تان، می‌توانید آن را بیش‌ازپیش بهتر و قوی‌تر هم کنید.

در آیکلاریفاید لیست, ایکلاریفاید, برترین هفته, تیتر یک, جى كلاريفايد, معرفی بازی آیفون

در صورتیکه هم نرخ فریم و هم گرافیک برای شما مهم باشد قطعا به گوشی بسیار قدرتمندی نیازمندید.

بازی‌های موبایل تیراندازی اول شخص باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که مخاطب به‌سادگی بتواند از تمامی ویژگی‌های بازی نظیر هدف‌گیری، شلیک و هدایت بازیکن به بهترین شکل ممکن استفاده کند. استودیو اینفینیتی وارد به‌خوبی توانسته است کالاف دیوتی: موبایل را یک بازی تیراندازی اول شخص چندنفره جذاب و هیجان‌انگیز خلق کند.

امکان تجربه بازی به‌صورت سوم‌شخص یا اول شخص نیز دیگر خصوصیت بازی است. مانند فورتنایت در پابجی موبایل نیز مهارت حرف اول را می‌زند و خریدهای درون‌برنامه‌ای باعث برتری بازیکنی به بازیکن دیگر نمی‌شود.

این شاهزاده باید جهت خروج از این برج جدیدترین بازی های موبایل اندروید بلند به سمت پایین بره و از سد همه دشمن‌ها بگذره.

بازی به شدت بهینه هم هست و با توجه به گرافیک خیره کننده ی خود به خوبی نیز اجرا می شود.

پوکمون گو از همان ابتدا از دسترس ایرانیان خارج شد، اما با تغییر آی‌پی می‌توانید این بازی را نیز تجربه کنید.

شما عزیزان میتوانید نظرات خود را در مورد بازی های موجود در لیست بازی های برتر اندروید باما در میان بگذارید. همچنین میتوانید بازی های پیشنهادی خود که در لیست بازی های برتر اندروید وجود نداشته است را برای ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی های زامبی محور

Report this wiki page